Kdy/Kde si mohu vyzvednout zboží osobně?

Druhý den od potvrzení objednávky. (Vzhledem k odlišnému místu skladování je zde prodleva mezi doručením na pobočku) Informace o stavu objednávky Vám bude zaslána SMS zpráva.

Mohu objednávku uskutečnit telefonicky?

ANO, pokud se setkáte s jakýmkoliv problémem je možné objednávku uskutečnit telefonicky na čísle (+420) 607 599 002 nebo e-mailem na adrese: eshop@muzeumlega.cz 

Mohu vytvořit jednu objednávku z více poboček?

Ne, co pobočka to objednávka. Nelze přidat do košíku další produkt z Prahy, když už máte v košíku položku z Liberce. Lze vytvořit novou objednávku z pobočky, kde je produkt skladem.

Jak dlouho mám produkty uschovány?

10 dní od objednání

Je možné dokoupení kostiček a součástek?

Samostatné dílky jak nové tak použité lze zakoupit na váhu na naší prodejně v Praze a našich pobočkách viz. výše.

Jsou dostupné chybějící díly?

Bohužel není možné aktuálně objednávat náhradní díly v rámci České republiky. Pokud máte konkrétní problém kontaktujte oficiální zastoupení LEGO (www.lego.com)

Jak mohu zaplatit?

Bankovní převod - nejsnadnější je bankovní převod, který doporučujeme. Převodem na náš účet převedete požadovanou peněžní částku. Variabilní symbol je uvedený na faktuře.

Dobírka - po objednání Vám pracovník kurýrní služby PPL doručí balíček na Vámi požadovanou adresu, kde ji na místě zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou.

Hotově - po vytvoření objednávky lze zaplatit na našich prodejnách

Česká pošta - doporučeně zasíláme POUZE vstupenky do Muzea LEGA.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, je to možné. A to na tel. 607 599 002 nebo e-mailem: eshop@muzeumlega.cz

POZOR! V momentě, kdy bude zásilka předána kurýrní službě vám bude započítána doprava ve výši 99,- kč Potvrďte objedávku zda si jste s nákupem opravdu jisti.

 

Mohu platit poukázkami?

Ne, tento typ platby není možný.

Kdy mohu očekávat zásílku?

Objednávky zasíláme druhý den od objednání. Avšak záleží na otevírací době poboček viz. http://www.muzeumlega.cz/muzea

Mohu platit při osobním odběru platební kartou?

Bohužel na našich prodejnách zatím nelze využít platební karty. Doporučujeme využít možnosti platby bankovním převodem.

Mohu uplatnit slevu?

Při nákupu nad 3.000,- získá každý zákazník rodinnou vstupenku (2+2) do Muzea LEGA  zdarma. Vstupenky jsou časově neomezené a lze ji využít jednorázově do Muze LEGA dle svého výberu. (Praha, Kutná Hora, Liberec, Špindlerův Mlýn, Jeseníky)

Je možný splátkový prodej?

V tuto chvíli splátkový prodej není možný.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Můžete využít přepravní služby PPL.
Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky do 15:00 hodin.
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Na úvodní stránce PPL, můžete sledovat Vaší zásilku. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o času doručení, které bude v rozmezí dvou hodin.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém e-mailu) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: 840 775 775

Mohu si stáhnout návod on-line?

Ano, zde je odkaz

https://www.lego.com/cs-cz/service/buildinginstructions